06-03-2009

For the dutch people: winactie!

Speciaal voor de nederlanders, hier dan een winactie!
Wat je kunt winnen:

Wet 'n Wild mega plump lipgloss in de kleur plum desert! Wat de mega plump lipgloss beloofd:

Pucker up with a lip gloss that gives you a plump pout without the pain or expense of collagen injections! This brilliantly sheer lip gloss contains Maxi-Lip™ for full, kissable lips, while Vitamins A, E & aloe vera delivers moisture with just a hint of sheer, shiny colour. The more you use it the longer the plump lasts - feel the tingle working!

Als je deze lipgloss wilt winnen, kan je me mailen met je naam + adres & de reden waarom je het wilt winnen naar: ellegirl.060307@gmail.com

Je kunt mailen t/m 14 maart!

Good luck ladies!

1 reacties:

Nicky zei

Hihi, leuk! ik houd niet zo van lipgloss, dus ik doe niet mee, maar leuke actie!